Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük Metin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk

Yüzüncü Yıl Logosu Atatürk
    Sözleşmeli Zabıt Katipliği, Mübaşir, Hizmetli, Şoför, Koruma ve Güvenlik Görevlisi Sözlü Sınav Sonuçları
    05.10.2023

    T.C.

    SAMSUN

     BÖLGE İDARE MAHKEMESİ

    ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI

     

    İ    L    A    N

     

    SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI

    SÖZLÜ SINAVINA KATILAN ADAYLARIN DİKKATİNE

     

           20.04.2023 tarihinde Adalet Bakanlığının internet sitesinde yayınlanan ve Samsun Bölge İdare Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığı bünyesinde istihdam edilecek;

    • 6 adet Sözleşmeli Zabıt Kâtibi 
    • (Çorum İdare Mahkemesi 1, Giresun İdare Mahkemesi 2,
    •  Rize İdare Mahkemesi 1, Tokat İdare Mahkemesi 2),
    • 1 adet Sözleşmeli Mübaşir
    •  (Rize İdare Mahkemesi)
    •  1 adet Sözleşmeli Koruma ve Güvenlik Görevlisi 
    • (Samsun Bölge İdare Mahkemesi)
    • 4 adet Sözleşmeli Hizmetli 
    • (Samsun Bölge İdare Mahkemesi 1, Samsun İdare Mahkemesi 1,
    •  Ordu İdare Mahkemesi 1, Trabzon İdare Mahkemesi 1)
    • 1 adet Sözleşmeli Şoför 
    • (Giresun İdare Mahkemesi)

     

    alımına ilişkin, Komisyon Başkanlığımıza verilen sınav izni doğrultusunda 19 Haziran 2023 tarihinde yapılan sözlü sınav sonucunda başarılı olan ASIL VE YEDEK adaylar ekte ilan edilmiş olup, tüm sözlü sınav sonuçlarına aşağıdaki linklerden ulaşılmaktadır.

             Sözlü sınav sonucunda BAŞARILI olan adaylar için; ilan ekinde bulunan sonuç sorgulama ekranından T.C. kimlik numarası, adı ve soyadı ile yapılan sorgulama sonucunda başarı durumu ASIL ve YEDEK olan adayların 06.10.2023 – 20.10.2023 tarihleri arasında ilan ekinde belirtilen evrakları Samsun Bölge İdare Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir.

    Sınav sonucunun ilanından itibaren kanuni bir mazereti olmaksızın 20.10.2023 CUMA günü mesai bitimine kadar aşağıda belirtilen belgeleri teslim etmeyenler ile ilgili belgelerin incelenmesi neticesinde aranılan şartları taşımadığı anlaşılanların atamalarının yapılmayacağı, istihdam edilenlerden aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların ise sözleşmelerinin feshedileceği;

     

             Evraklarını elden teslim edecek olan adaylar; "Diploma, sertifika, transkript, terhis belgesi, sürücü belgesi, özel güvenlik kimlik kartı gibi belgelerin 2'şer nüsha fotokopileri ile birlikte asıllarını da yanlarında getirmeleri gerekmektedir. (Aslı gibidir kaşesi Komisyon Başkanlığımızca vurularak onay yapılıp belge asılları adaya teslim edilecektir.) Diğer belgelerden birer asıl imzalılarını getirmeleri gerekmektedir.

     


     BAŞARILI (ASIL OLAN – ATANMAYA HAK KAZANAN) ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER

     

    1. 2 Adet Kimlik Fotokopisi (A4 kağıdına olacak şekilde)
    2. 2 Adet vukuatlı nüfus kayıt örneği
    3. 2 Adet yerleşim belgesi (İkametgah)
    4. 2 Adet adli sicil ve arşiv kaydı belgesi (Evli ya da boşanmış kadın adayların 2 adet evlilik öncesi soyadı ve 2 adet de evlilik soyadlarına ilişkin adli sicil ve arşiv kaydı belgelerini ayrı ayrı olacak şekilde toplamda 4 adet sunmaları gerekmektedir.)
    5. 2 Adet Eş durum beyanı (tıklayınız)  (Medeni durumu bekar olan adayların da doldurması gerekmektedir) El yazısı ile eksiksiz ve doğru olarak doldurulacaktır.
    6. 2 Adet Erkek adaylar için Askerlik Şubesinden alınmış güncel tarihli askerlik durum belgesi (E-Devlet çıktısı kabul edilmeyecektir.)
    7. 2 Adet Memur Kılık Kıyafet Yönetmeliğine Uygun biyometrik fotoğraf ile yine 2 adet 6x9 ebadında Memur Kılık Kıyafet Yönetmeliğine Uygun fotoğraf.
    8. 2 Adet Sağlıkla ilgili olarak görevini devamlı yapmaya engel bir durum olmadığına dair yazılı beyan (tıklayınız el yazısı ile eksiksiz ve doğru olarak doldurulacaktır.
    9. 2 Adet Başka kurum ve kuruluşlara karşı mecburi hizmetle yükümlü bulunmadığına dair yazılı beyan (tıklayınızel yazısı ile eksiksiz ve doğru olarak doldurulacaktır.
    10. 2 Adet Mal bildirimi formu (tıklayınız) El yazısı ile eksiksiz ve doğru olarak doldurulacaktır. Çıktı alınırken arkalı önlü çıktı alınmayacaktır.
    11. 2 Adet Güvenlik Soruşturması Formu (tıklayınızbilgisayar ortamında eksiksiz ve doğru şekilde doldurulacak, mavi kalemle imzalanacaktır.
    12. 2 Adet KPSS Sonuç Belgesi
    13. 2 Adet Öğrenim Durumunu Gösterir Belge (Diploma)


    Sözleşmeli Zabıt Katibi Alımında BAŞARILI olan Adaylar için;

          ▪ Bilgisayar dersini başarıyla tamamladığını gösteren belge ya da sertifikanın ilgili kurum ya da noterden onaylı bir örneği, Adalet Meslek Lisesi, Meslek Lisesi Bilgisayar Bölümü, Adalet MYO, Adalet Meslek Eğitimi Önlisans Programı (AÖF) ve Bilgisayar Bölümü (Lisans, Önlisans) mezunlarının sertifika veya transkript getirmesine gerek yoktur.

     

    Sözleşmeli Koruma ve Güvenlik Görevlisi Alımında BAŞARILI olan adaylar için;

          ▪  Koruma ve güvenlik görevlisi kimlik kartı fotokopisi (Aslını ibraz etmek şartıyla)

          ▪ Koruma ve Güvenlik Görevlisi Adayları için; Adalet Bakanlığı Memur Sınav Atama ve Nakil Yönetmeliği’nin 6-18/c maddesinde belirtilen aşağıdaki şartları kapsayacak şekilde tam teşekküllü Devlet Hastanesinden alacakları “Koruma ve Güvenlik Görevlisi Olur” ibareli Sağlık Kurulu Raporu,

           a) Psikiyatri: Psikiyatrik bir hastalık veya kişilik bozukluğu (Psikopati); alkol ve uyuşturucu bağımlılığı olmamak,

           b) Nöroloji: Özel güvenlik hizmetini yerine getirilmesine engel teşkil edebilecek nörolojik rahatsızlığı olmamak,

           c) Göz: Görme engeli veya gece körlüğü olmamak,

           d) Kulak Burun Boğaz (KBB): Özel güvenlik hizmetini yapmasına engel teşkil edebilecek işitme kaybı olmamak

           Adayın görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak, bedensel özürlü olmamak, şaşılık, körlük, topallık, işitme kaybı, çehrede sabit eser, uzuv noksanlığı, kekemelik ve benzeri engeller bulunmamak şartlarını taşıdığını gösterir “Koruma ve Güvenlik Görevlisi olur” ibareli sağlık kurulu raporu.

     

               İşbu ilan tebliğ mahiyetinde olup, adaylara ayrıca tebligat yapılmayacağı hususu, 2577 sayılı İdari Yargılama Usulü Kanunu’nun 7. maddesi uyarınca 60 (altmış) gün içerisinde Samsun İdare Mahkemelerinde dava yolu açık olmak üzere ilanen tebliğ olunur. 05.10.2023

     

    Adres

    Samsun Bölge İdare Mahkemesi 19 Mayıs Mahallesi Cumhuriyet Cd. No:13 İlkadım / SAMSUN

    Telefon

    0 (362) 431 38 31 - 34 - 35

    Faks: 0 (362) 432 31 86

    E-Posta

    abbsamsunbimisaretadalet.gov.tr